Vit Snö

Jasså nu har jag visst varit lite dålig på att uppdatera. Men det kan ju faktiskt bli så ibland. =P
Jaa vad händer här då? Nada...
njaa men det har kommit snö i veckan iaf! =D Så nu är det vitt och fint och alldeles lagomt kallt. Sån där tid det är mysigt att vara ute. Kan inte hela vintern hålla sig så här? Det får gärna komma mer snö men gillar inte när det blir så jävla kallt så man får frysa ihjäl.
Så igår kväll var jag, Crille och Tova ute och busade i snöstormen. =D Tovis var helt vild, vildare än nånsin. Det är roligt när hon får sina labbespel. ;)
Annars på dagarna är det ju då plugg som gäller. C-uppsatsen är nu så gott som färdig! =D =D =D =D Överlycklig!
Vi har varit så jävla duktiga! Är färdiga i goood tid. Så då kanske man hinner slöa, ha roligt och vara lite ledig nu ett tag? =D Tror de, hoppas det. ;)


Vi invigde årets första snögubbe! Det var inte så bra kramsnö så den blev itne så jättestor ^^, Sen så fort jag sa "hopp och lek" till Tovis efter jag hade fotat den så attackerade och mördade hon min snögubbe -_-


En vacker snöängel här utanför hos hyresvärdarna blev det också. =D


En riktigt fin och mysig kväll.


Med så här mycket snö som bara syntet när blixten var igång. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0