Året som varit

Hur tillbringade du ditt förra nyår?
Firar alltid in det nya året i goda vänners sällskap med god dricka! ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaaa antagligen. Kommer inte direkt på nått nu bara. Var på Liseberg! =D

Höll du några av dina nyårslöften?
Nää, har försökt med det där tidigare och har aldrig lyckas hålla dom. SÅ har gett upp med mina nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja: Hanna, Moster och Niclas, Tony och Milla. :)

Dog någon som stod dig nära?
Inte nära direkt, men en person jag vet om som varit hos oss mycket. :(

Vilka länder besökte du?
Finland antar jag ^^,

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Min Miljon! ;)

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Jaa jag är ju sämst på att minnas datum. Men har jätteroliga minnen från främst sommaren. En massa tokerier, konserter, Göteborgsresan. Var en riktigt rolig sommar! :)

Vad var din största framgång 2011?
hmm, skolan. C-uppsatsen, så gott som bortgjord!

Största misstaget?
Hmm, kanske blev för mycket dricka nångång! ^^,

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaa, nån förkylning med feber. Jag har ju superimmunförsvar så är sällan sjuk. ;)

Bästa köpet?
Hmm..Nåå fina möbler, skitsnygga skor, fina kläder..

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran antagligen. -_-

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa en massa. Det bästa var när lilla kusin Jonna kom till världen och att allt gick bra. Då fick jag gråta glädjetårar! :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Danza Kudoro! ;) Den hade jag och Tina mycket kul med i sommar i bilen! ;) Hihi.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hmm svårt. Ledsnare tror jag, jämfört med förra året. Känns som att jag har grinat mycket i år. Har väl tänkt för mycket.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte. :S

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte :S Drack lite mindre vissa gånger ^^, Haha.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen och släkten! :) <3

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries och True Blood! :)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nää, jag hatar väl ingen! =D

Bästa boken du läste i år?
Puuuh har typ inte läst nått! :O
Typ "Shiver" = "Frost" på Svenska och "Linger" = Minns inte vad den heter på Svenska, fortsättningen på "Frost" iaf, är två jävligt bra böcker. :)

Sen har jag väl läst "Fallen Ängel" och fortsättningen på den också som även dom var skitbra. :)
Det är väl typ dom enda böckerna jag läst i år. :P Man hinner ju inte läsa annat än skolböcker när man går skola. -_-


Årets bästa kompis?
Tova är min bästaste bästa vän! <3

Årets bästa film?
Blabla, finns en massa bra filmer. Kan inte välja ut 1!

De bästa nya människorna du träffade?
Hum har nog inte träffat så värst många nya människor i år. Lärt känna en ny snäll klasskompis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0