Trassel

Äntligen har jag fått se trassel som jag har köpt mig. Den var ju skitbra! =D
Disney filmer är så jävla bäst! <3 Oftast har dom så fina budskap också. :)

Hade en jävligt kul kväll med dricka och spela med vänner igår! :) Idag har det mest varit slödag framför tvn. Har varit hos mormor och morfar och legat framför deras tv också! ;) Så där fick man god mat, mormors palt. <3 mums! Sen påhem vägen for vi förbi och hälsade på hos Fredrix en snabbis också där vi fick oss glögg. Sen hem och se Trassel med familjen och Nea. :) Men Nea hör ju till familjen också så! ;)

Nu har vi dampat runt och lyssnat på "Mange bjuder" som vi har ganska kul åt med Mange! ;) Hehehehe det är nog inte så lätt att vara en ensam Mange med 5 tjejer. ;P

Disneyfilmen är ju så fina. :) Nu ikväll blir det att se Robin Hood eller Tarzan med Tinis innan vi somnar. Mysigt! :>

Kommentarer
Postat av: Nea

Trassel var sjuukt bra!! Å jag älskar att jag tillhör eran familj ! <3

2011-12-28 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0