Mesen

Jaa herreje jag har då världens mesigaste hund. Min lilla Tovis varför är du så mesig?
Igår när vi gick ut så var det nån som hade rullat en stor snöboll här utanför. När Tovis fick syn på den så blev hon jätterädd för den. =P Hon reste ragg, skällde och ville inte gå nära den. :P haha mesen! Sen tillslut vågade hon fram och lukta på den och nu är hon inte rädd för den längre. Men nu idag när vi gick till Linda så var det några nya snögubbar nån hade byggt efter vägen. Då hade vi hon lös och sprang och så fort hon såg dom så blev hon lika rädd igen och sprang bort från dom. Nog är hon då himla svammlig min vovve. Rädd för stora snögubbar ^^,
Haha nåja hon är då himla söt iaf! <3 Min lilla söta älskade mes! :) <3



Den läskiga snöbollen här utanför ^^,
Men efter att hon väl hade vågat fram till den var den inte lika läskig. =P
Här var vi också ute och lekte i snöstormen igår kväll. Det är så mysigt! =D Har snöat jättemycket här nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0