Mardrömmar

usch jag är inne i nån konstig period. Tycker jag bara drömmer en massa hemska drömmar hela tiden. Har på kort tid drömt olika drömmar att 3 personer i min närhet har dött av olika orsaker. En av dom kändes så jävla verklig så jag vaknade av att jag grinade i sömnen. Då var det iaf en jävla lättnad att få vakna och inse att det bara var en dröm. Nä, nu är jag less på alla hemska drömmar, det är inge roligt.

Men när jag googlade drömtydning för skojs skull så verkade det ju rätt bra ^^,

Döden : Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Döden: Vare sig man drömmer om döden som gestalt eller att någon dör förebådar drömmar om döden att man kommer att byta ståndpunkt eller förändra sina värderingar. Det betyder i princip aldrig att någon kommer att dö utan bara att något personligt och viktigt kommer att ändras.

Alltså kanske drömmarna tyder på att jag kommer vinna min miljon snart? ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0