Kalas

pjuh, nu är jag helt proppmätt. Kom nyss hem från kalas hos Sara och Sara i klassen! =D Ja, min klass kryllar av Saror. ;) hehe. Det var iaf jättetrevligt att umgås med en massa från klassen och så bjöd dom på jättemycket gott! :) Ett fint julavslut med trevliga klasskompisar! :)

och igår kom min älskling Crille hit till mig igen! =D Wiiiho då belv jag glad! Då behövde jag inte vara ensamen så länge. ^^,

Sen igår satt jag och förberedde och pluggade inför en redovisning vi har imorrn. Så idag skulle jag och Sara träffas och förbereda oss tillsammans. Då visade det sig att jag hade slarvläst och läst fel och förberett mig på helt fel uppsats än den vi skulle opponera på. Så där slösade jag bort ganska mycket pluggtid. Så då var det bara att börja om idag då och förbereda sig på rätt uppgift den här gången. -_-
nåja det ska nog gå bra iaf. Var ju bara en aning irriternade.
Så då är det bara redovisningen imorrn då och sen jullov! =D Wiiiiiiiho!
Har rätt mycket grejer jag ska hinna fixa nu bara innan vi far till Kalix på Onsdag. Nåja det ska nog hinnas på ett eller annat sätt. =P


Jag och min Sara som jag gör C-uppsatsen med och en av Sarorna jag firade idag. :)
Känns jääävligt skönt att göra C-uppsatsen med Sara, tycker det har funkat skitbra! Vi var ett bra team! :)
Bilden är ju då typ 2 år gammal. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0