Day 1

Woho jag har överlevt! ;) Går väl bra att vara själv, bara att det är tyst och ensamt. Kan nästan vara lite skönt också, men bara nästan. Innan jag ska sova har jag ju som tur är mitt bästa ljudband att lyssna på! :)

Kommer på mig själv med att kolla in i sovrummet när jag går förbi för att av vana se om Tovis ligger där inne. Så igår när jag gjorde läxa hela dan och blev helt slut i huvudet så saknade jag att ha min Tovis att kunna gå ut med och ta luftpauser. Istället fick jag gå ut på balkongen och ta luft helt själv. ;P Vill ha min Tovis nära mig varje dag så jag kan gossa och pussa på henne hur mycket jag vill. Saknar min gosse som brukar ligga och värma mina fötter när jag sitter vid datorn och ibland slå av den också. Min bästa vän som följer efter mig vars jag än går. <3

Jaja idag har jag iaf mest varit på skolan hela dan så jag blev helt slut. Så när jag kom hem så tänkte jag "Fan vad skönt, imorrn ska jag bara sitta inne hemma hela jääävla dan." Just efter det ringer Linda och bjuder mig på middag imorrn så det kan jag ju inte tacka nej till. :P haha nåja jag får väl ha min "sitta inne, hemma hela dan" nån annan dag då. Typ Lördag.

Jag får äta gårdagens rester medans Crille får äta smörgåstårta. -_- Ganska avis jag är!

FÖRRESTEN!! Ni glömmer väl inte att kolla in julkalendern jag har länkat här på bloggen i mina länkar! =D =D =D =D Den är ju så bäst! =D Måste kollas varje dag! =D
Och årets tv julkalender är ju också jättebra! :)


Hjärtat, jag saknar dig! <3 Ses om en vecka....:( Tur tiden brukar ha en tendens att gå fort iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0