Dagen efter

Jahapp då var julafton 2011 över. :) Jag älskar julafton, en sån mysig dag då alla är vänner! =D =D Haha. Man får äta gott, se världens bästa Kalle Anka, umgås med sin älskade släkt och familj och få en massa julklappar. Då kan det ju inte annat än vara en bra dag! =)
Fick iaf en massa fina och bra julklappar. :)

Labbegänget och Tovis med sin nya boll hon fick av mig och Crille i julklapp. :) Den höll hon hårt i och sprang runt med i mun hela tiden! ;) Nu är den lite mer trasig men ^^, Än håller den och rullar runt iaf. =P Hon vart då himla nöjd med julklappen. :)

Mammis och My på julafton. :)

Lilla Jonnis var såklart mest poppis. ;)

Söta glada lilla busunge. <3

En tomte. Bilden råkades visst bli lite felvänd. :P

Jonna sov gott i sin mosters famn. :)

Linda, Danne och Jag. :)

Jonna fick en så fin och gossig vovve av storebror i julklapp. :) Av mig och Linda fick hon en skitsnygg AC/DC body. ;)

Älskade bästa mormor och morfar! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0