Andra Advent

Ännu en mysig advent. Linda var här och sov från igår till idag denna advent med. =D Så då igår var det mys med Disney film, "Oliver och gänget" som det var skit längesen jag såg. Jag bara älskar ju alla Disneyfilmer. ;)
Så har vi spelat en massa gamla hederliga Mario också.
Idag har vi då haft adventsmys. Rätt likt första advent, Julmusik, Glögg, Te, Julfika, tända ljus och så har vi klätt min fina Disneygran! ;) Så nu är det mysmysmys här hemma. :)


Adventsmys. Bakom ljusen skymtar mina fina blommor jag fick av min älskling tidiggare i veckan. :) <3


Min älskade gran! ;)


Så har jag äntligen fått upp stjärnorna i vardagsrummet också. Har inte haft glödlampor till dom tidigare. =P

Kommentarer
Postat av: Nea

Å va fint å mysigt du har de ! :)

2011-12-04 @ 23:12:42
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-06 @ 03:24:36
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Musikblogg

gud vad vackert !!



tycker du om musik? kika gärna förbi min blogg. där lägger jag upp låtar och inlägg om min kamp i musikvärlden. alla får kommentera och komma med feed back, det är er jag lyssnar på i slutändan xx

2011-12-06 @ 16:41:14
URL: http://mandybeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0