1 December

Ååh vad December månad är mysig! =D =D =D Jag älskar när julkalendern är igång! =D Det finns ju knappt nå mysigare än den. Speciellt när man var liten och hela familjen satt och åt frukost framför tv:n till julkalendern innan alla vi barn skulle till skolan. Nu har jag ju tyvärr inte mina syskon och mamma här och se den med så det är ju inte riktigt lika mysigt som då. =P Hade iaf alarm och vaknade 07.15 för att se den. Sen är det så skönt nu när vi har C-uppsatsen och jag kan sitta hemma och plugga typ varje dag. Så jag och Sara brukar börja kring 09 varje dag ungefär. Så då sen efter jag hade sett julkalendern somnade jag om till 9. Det är ju världens lyx att kunna somna om och faktiskt kunna sova hur länge jag vill utan att behöva stiga upp och fara till skolan. Det är guld värt när man annars är van att tvinga upp sig på mornarna! Så det var riktigt skönt och mysigt.
Ja så nu på dan är det plugg som vanligt. Just nu har vi lite lunchrast. =P
Sen ikväll kanske det blir att baka lite mer lussekatter med Ida. :)

och glöm inte att se den roligaste julkalendern jag har länkat här på min blogg!! =D Haha jag älskar den, skitrolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0