Win Win

Woho igår fick jag veta att jag vann ett jättefint halsband jag var med och tävlade om för några veckor sedan (:
Det är alltid så kul när man vinner nått! =D Får lägga upp bild senare när jag får hem det. :)

Annars så har jag tänkt bli hantverkare nu! ;) hahaha. Nä men har en piedestal jag håller på och fixar lite med nu och sen har jag en massa ideér på lite grejjer jag ska sy (med hjälp av mormor då såklart!) ;)
Sen vill jag ha en massa grejer från Ikea också! =D

Så fick jag även hem min Psykiatri bok igår. Gud vilken kul/intressant kurs! :) Så får börja läsa i den snart, tycker Psykiatri är jätte intressant. Nästan så man blir pluggsugen!! :O :O haha, det brukar ju dock tyvärr inte hålla i sig så länge. -_-

Ikväll blir det antingen bilbingo eller mormor och morfar...hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0