Rolling in the deep

Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less. Less.
Försöker tänka positivt, men ibland är det svårt.

Saknar mormor och morfar. Sa det till mormor idag när jag pratade med henne, då blev hon jätteglad <3 Så då kommer dom nog förhoppningsvis hem från Piteå imorrn! =D
Saknar Danne också.
Till han och mormor och morfar kan man alltid fara när man är less och bli på bättre humör. Men nu är ingen av dom hemma :(

Jobbar och badar.
Nu ikväll var jag och badade och grillade med några vänner :)) Det var riktigt trevligt, kul, gott och mysigt. Var jättevarmt i vattnet också :) Tova och Nisse var också med. Tova simmade som ett tok hela tiden vi var och badade och det var ett bra tag! Lyfte upp henne nån gång så hon fick vila lite, för hon hade ju inte ro att fara in till grundare vatten för att kunna stå och vila, nej, nej. Så då simmade hon runt där som en säl med oss, sötnosen. <3

Nu är det bara 8 jobbdagar kvar. Jag har nedräkning. Jag älskar mitt jobb och hade lätt kunna ta extrapass men fyfaaaaan vad skönt det ska bli att få vara lite ledig för en gångs skull och få sova hur länge jag vill! Det behövs!



Kan varken sitta still eller vara tyst när jag hör den här låten ;) Idag på jobbet blev jag kallad för "den sjungande damen" när jag gick och sjöng till den =D Det är flera där som har anmärkt på att jag alltid går runt och sjunger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0