Pysslardag

Idag har varit en väldigt produktiv dag. Sov hos mormor och morfar från igår till idag. Mys <3
Så idag har jag och mormor sytt jättefina kuddfodral. Dom blev verkligen skit skit fina! =D Får fota och lägga upp när jag far till Umeå. Nu har jag redan hunnit packa ner dom så är dom kvar hos mormor och morfar också. Men ska ta med dom till Umeå när vi far dit på Måndag så då får jag fota dom. Sen har jag även fått mig en skitfin klocka idag och en jättebra fin matta! :) Så har jag målat min Piedestal hos mormor och morfar och den blev också skitfint. Dom hade jättebra färg, 1000 gånger bättre än skitfärgen jag har haft hemma i Umeå från Rusta. Blev mycket snyggare och bättre med färgen mormor och morfar hade. Så jag blev jättenöjd med alla fina nya sakerna. =)

Annars är jag ganska less vissa saker. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag, på Måndag när vi far till Umeå. Då hinner jag fixa till och göra fint i min lägenhet också. Det blir skitkul. :)

Idag fyller iaf världens bästa kusin Daniel 20 år!! Wiiiho! Nu är vi lika gamla ;) hihihiihi
Synd bara att han bor så långt borta dummisen. :(
Saknar Danne, han är ju alltid bäst! <3
Jag och Danne förra året på hans student :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0