Oh, say what's on your mind

Jahapp då var det Lördag. Får se vad man ska hitta på för kul ikväll då :)

Har ganska fullt upp nu med alla grejer och alla affärer man ska hinna på innan jag far tillbaks till Umeå. Men bara igår och idag har jag hunnit med en massa. Så nu har jag fått mig en massa fina småsaker. Alla nya saker när jag får allt på plats i lägenheten kommer bli skitfint. Jag längtar så!! Men det är ju bara några dagar kvar nu så. :)

Annars har det varit så jäävla skönt i veckan när Tina har börjat skolan! Hahahahhaha finns ju inget bättre än att få ligga kvar och sova när hon tvingas stiga upp! ;) Haha elak jag är. Men då uppskattar jag verkligen att jag får ligga kvar och sova hur länge jag vill! =D Och så är det så mysigt när hon har farit för då har Tova och Vilma kommit in varje morgon och sovit och gossat med mig. Så det är så mysigt! Och det är så kul när Tovis kommer och lägger sig jättenära alldeles bredvid och man märker att hon verkligen vill ligga och gossa. Det är så kul när hon uppskattar det lika mycket som jag. :) Min lilla mys tjej <3


haha snygg bild! ;) Tina som knäppte oss här en morgon när vi låg och gossade ^^,


Så fick Tova en ny boll av mig igår från Ikea ;) Och det är så kul att ge hon nya leksaker hon blir alltid så himla glad då! =D


Tyvärr håller hennes nya leksaker dock inte så länge.. -_- Såhär såg köket ut på kvällen när jag gick in i det. Av nån anledning verkar det vara skitkul att göra hål i leksakerna och plocka ut exakt allt ludd från dom? =P


Men Tova låg så himla söt och "oskyldig" i sin korg med bollen i knät. ;) Huvudsaken är ju att hon har kul med den så länge det varar iaf! =D Så jag kunde då inte vara sur på henne när hon var så söt. Då var det bara att vara glad och plocka upp efter henne. :)


Hon var så söt och låg och höll i och vaktade sin nya leksak! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0