Min älskade jättefina lägenhet! ;)

Haha ja, jag älskar min lägenhet. Den är så himla fiiiin så jag trivs så jättesuperduperbra. Och det är så fint nu med alla nya möbler. :D :D :D
Hann städa till allt jättebra nu när vi var där också. När vi kom dit var det världens bombnedslag från sist jag var där och rev ner min gamla bokhylla och bara la ner alla saker på golvet. Så det var jätteskönt att få fara dit och städa bort allt så nu är det då skitfint där tills jag far dit igen. :)
Så då sov jag, mormor och morfar över i lägenheten i Umeå och körde tillbaka hit till Kalix idag då. Jag var så duktig så jag hann t.o.m. städa till i förrådet och slängde ut all skiiit därifrån. :P
Nu är det bara mina nya databord som saknas som jag och Crille får montera upp när vi far dit nästa gång, och lite annat smågrejs. :)


Mina superfina kuddar jag och mormor har sytt. :)

Med jättefina spetskanter. :)


Mitt superfina vardagsrum! =D Men min nya golvlampa och bokhylla.


Min fina nya tv-bänk och ljuslykta. och alla andra fina saker! =D




Köket med min fina nya klocka som passade helt perfekt där inne! =D

Kommentarer
Postat av: Emma

FAN vad fint det blev!!! :) riktigt mysigt! snygga blev kuddfodralen, måste ta tag i mina oxå nån dag ;)

2011-08-23 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0