Målare

Sov hos mormor och morfar från igår till idag. :) Så idag har jag hållit på att fixa upp en kista jag fick av Crilles föräldrar. :) Har slipat och målat den. Så nu ser den ut som ny! =D Det tog typ hela dan. Höll på från halv 11 till halv 6! Med endast matpauser. Det var tur jag var hos mormor och morfar så man blev serverad med maten! =D hihi. Fick måla 2 varv, så målade jag invändigt också och svarta stålgrejer på sidorna. Så det tog sin tid! Men det gick bra, var kul när man såg resultatet hur fint det blev. :) Så hade jag ju sol och stereo, så då blev det lite roligare också. Så nu har jag målat en massa grejer och allt har blivit så fint! =D Det är så kul. Får lägga upp bilder sen när allt är på plats i Umeå och helt färdigt. Ska fixa lite små detaljer på kistan också innan den är helt färdig. ;)

Sen efter jag var färdig där så for vi några och spelade lite tennis. :)

Nu blir det nog mysa ner sig i soffan och se film.
Bara 3 dagar kvar i Kalix nu. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0