Leos Lekland

Äntligen har jag fått prova vara där, har velat dit så länge! =D Jag och Crille följde med Tony, Milla och Max dit :) Så då har vi varit där och lekt en massa idag. :) Det var riktigt skoj. Så nu ikväll efter att ha busat en massa och sovit dåligt inatt så är jag rätt trött. Så nu blir det en lugn kväll. Ska bädda ner mig och se på Vampire Diaries med små syskonen :) Mysigt!

Lite bilder från leklandet:

Söta lilla bus Max :)

Max och Milla busar :)

Jag och Crille blev attakerade av en liten Norsk unge i bollhavet som kastade bollar på oss allt han hade! :0 :P haha


Ute och cyklar.


Jag, Milla och Max åker rutschkana :) ... Rutschkana, gud vilket fult ord!! ^^,


Tony och Max :)




Bollkanonen var skitkul! =D


Vi åkte en massa olika rutschkanor :)


Hoppa studsmatta :)


Leo blev arg och fångade mig!!! :O :O :O Som tur var lyckades jag rymma! ;)


Lilla Max är så rolig och söt :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Paulina Alatalo

GRATTIS SOFIA!

Du vann tävlingen om ett personligt namnsmycke. Nu får du fundera ut vad du vill att det ska stå på smycket. På varje bricka rymms det 8 tecken. Det kan vara namn eller ord eller siffror. Maila mig dina önskemål så gör jag ditt smycke klart. Nu till annat....Jag kikade runt på din blogg lite och kännde inte alls igen dig. Men sen såg jag några välkännda ansikten, Birgitta och Sven-Olof, och det stod mormor och morfar under, så nu vet jag ju vem du är. Din morfar är min styvfars bror. =) Rätt så kul hur liten världen är.

2011-08-08 @ 00:53:05
URL: http://www.pysselverkstaden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0