It´s Friday, I´m in love.

Jahapp då var det Fredag. Fredagar är bra dagar, då kan man hitta på roliga saker. :) Dock jobbar jag ju nu hela helgen och har jobbat nu imorse så nu känner jag mig bara trött. Men nått kul ska man väl ändå orka hitta på ikväll. :) Om inte annat bara ta det lugnt och se en bra film.

Igår var jag iaf ledig. Så då var jag och sov över och tog det lugnt och mös hos mormor och morfar från Onsdag till Torsdag. Sen på Torsdag på dan var jag och Nea till Happis och Ikea! =D Ikea är ju det bästa som finns! ;) Dock blev jag lite besviken när det var vissa grejer som jag ville ha som inte fanns/jag inte hittade. Men får fara dit sen igen när jag får lönen, man måste ju passa på när man är hemma i Kalix och har nära dit! :) Men köpte iaf skitfina databord till mig och Crille som jag älskar och andra bra att ha smågrejer. Så jag blev nöjd =D Kommer blir skitfint i min lägenhet med alla nya fina grejer! =D Så nu längtar jag så till Umeå så jag får fara och fixa allt där!! Men har fått en tandläkartid här i Kalix 1 September så får väl vara kvar här tills dess iaf. Sen efter det blir det att fara direkt till umeå! :) Men åker nog till Umeå över dagen med mormor och morfar när dom ska skjutsa dit Linda så hinner jag nog bygga färdigt min tv-bänk som jag har påbörjat bygga på då iaf! :D Hihi.
Sen på kvällen var jag, Nea, Tina och My på bilbingo. Och jag vann 250kr. =D Inte så mycket men lite grann iaf ;) Det är ändå jävligt coolt, jag har varit 4 gånger som jag minns. Och varje gång jag har varit så har nån av dom jag har varit med vunnit (Såvida jag nu inte har glömt bort nån gång då ingen har vunnit, men det tror jag inte?) Varav jag själv har vunnit 2 gånger. =P Det är bra vinst statistik! :D
Första gången vann jag och Tina, andra gången Danne, Tredje gången Emma och nu sista gången jag. :) De är nice! ;)


Såhär ser dom snygga skrivborden/databorden ut som jag har köpt. :) Jag älskar dom, det kommer bli jättefint i lägenheten. Och bra med en låda. :)


Så är mitt första sy projekt färdigt. Mina och Crilles snygga pennhållare som ska stå på våra fina databord! ;)
Mormor som sydde åt mig såklart! ;) Dom är jag också väldigt nöjd med och kära i! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0