Helgen

Nu har det varit fullt upp hela helgen. :)
Igår fyllde då min älskade pojkvän år. <3 Så då spenderade jag större delen av dagen med honom. Det blev en massa tårta och att vara med alla födelsedagsgäster som kom. Sen på kvällen var det fest med mina kära tjejer. :) Så det var en skitkul kväll. Dansade hela kvällen och skrek så jag tappade rösten, som som tur var kom tillbaks senare! ;)
Idag var jag som tur var inte ett dugg bakis! =) det var himla tur eftersom det var dop för lilla Mio idag. Hade varit jättejobbigt att sminka sig och göra sig fin om jag hade varit bakis. Så det var en himla tur att jag slapp det! :)
Så det var riktigt trevligt att vara på dop. Han var så söt lilla Mio och alla ungar som var där och busade. :P
Samtidigt tycker jag det är lite jobbigt att vara i kyrkan. Minnen från andra gånger där kommer upp och blir så påminda.
Sen fyller även mamma år idag. :) Så då efter dopet har jag varit hemma här och ätit mer tårta och pratat med gäster. :)

Nu när jag tömde kameran på dopbilderna så upptäckte jag bilderna från Limpes stuga som var där som jag helt hade glömt bort ^^, Får lägga upp dom om nån annan dag, orkar inte nu.

Imorrn blir det iaf att fara till Umeå. Ska följa med mormor och morfar när dom ska skjutsa dit Linda så blir det att sova där 1 natt. Så då hinner jag fixa och städa till lite alla mina nya saker i min lägenhet. :)) :)) kul kul!
Sen på hemvägen kanske det blir att sova i Piteå nån natt också om det inte regnar. Så ska ta hem lite grejer dit nu också, så mycket som ryms. Det är sjukt hur mycket saker jag har!! Förstår inte hur jag har fått hit allt! :O

Här kommer lite bilder från dopet iaf

Söt Max tyckte det var himla skoj att springa runt och busa i kyrkan. =) Han var så himla söt i sina fina kläder.


Crille fick stå framme och vara Gudfar. :)


Tony, Milla och Mio...och en busMax i bakgrunden ;)


Rickard and "the Godfather"! ;)


Det var riktigt bra pianister där! ;)


Lilla söta dopbarnet Mio.


Max på väg att pussa Lillebror :)




Paketöppning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0