Färdig jobbat

Jahapp idag var sista dagen på sommarjobbet. Känns jätteskönt att äntligen få ledigt och få sova hur länge jag vill på mornarna och bara ta det lugnt och ha tid till allt roligt jag vill ha tid till! :) Samtidigt som det känns skit jävla trist. Känns så trist att nu kommer jag mest troligen aldrig mer jobba där. För nästa sommar är jag då Sjuksköterska och kommer förhoppningsvis jobba på Sunderbyn eller nått då. Så känns så trist nu när man har varit där flera sommrar och trivts så jävla bra att nu inte jobba där sen nåmer. :( Kommer sakna alla där, men jag får fara förbi och hälsa på där nästa sommar iaf! :)

Så idag efter jobbet for jag, Emma, Crille och Limpe och spelade lite tennis. :) Sen blev vi less och for till Willys och köpte lite godis och pk som vi sen for ner till campingen där vi satt oss i solen och åt. Riktigt gott och mysigt! ;) Sen hämtade vi upp Tinis och Elin och for och spelade mer tennis eftersom dom också ville spela. Sen efter det for vi till Draggen och hyrde film som vi sen mös och såg. :)

Så nu har vi just kommit hem därifrån och nu ska jag gå och sova och mysa med min älskade lilla Tova <3
...Och imorgon ska jag soooooova tills jag vaknar av mig själv! Ingen jävla jobbig väckare!!!! =D =D =D =D Underbart!


You are my angel and you light up! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0