Dagen

Idag har varit en bra dag...större delen av den iaf.
Sov hos mormor och morfar från igår till idag. Och det var så mysigt igår när jag och My var där och låg nerbäddade under filtar i varsin sköna fåtölj, åt godis och såg på Disney Channel och skrattade åt Långben som vi tyckte var så söt och rolig! :) Precis som när man var liten.
Sen var det så skönt att vara där. Mormor och morfar är så bäst! <3
Sen idag blev det att fara och fiska nästan direkt efter jag hade hunnit stiga upp och äta frukost. Så då for jag, Crille och Tony till Aspvattnet och fiskade. Först var det lite tråkigt när vi inte fick nå fisk men sen tillslut började det nappa rätt mycket och vi fick oss en fin regnbåge iaf. Då är det skoj! :)
Sen efter vi varit där for jag och var hos Crille.
Och nu ikväll har jag varit och hälsat på hos Nea. :) Så då blev det att beställa en massa skitfina gardiner! =D Eller vi beställde 2 par var iaf, + Nea lite annat. :) Och jag har velat ha dom där garinerna skitlänge, så nu äntligen får jag dom.
Sen hämtade jag även ut lite roliga paket idag också. =D Först ett paket med lite inredningsgrejer som jag hade beställt och sen halsbandet jag vann och ett jättefint kort jag köpte. Så jag var jättenöjd med alla saker och det är så kul och få nya saker! =D Dock var några inrednings pappersstrutar jag hade beställt något större än vad jag hade tänkt ^^, Men det gör inget jag hittar nog på nått kul med dom iaf! :)

Det sämsta med dan var när jag kom hem och får veta att min älskade Tovis är sjuk. Usch finns inget värre. Stackaren. Inatt ska hon få sova varmt med sin mammis iaf <3 Jävligt irriterande att min familj inte kan säga nått direkt heller. Stackarn, nu ska jag vara hemma och gossa och ta hand om henne.
Hon har fått vattensvans så hennes svans bara hänger och gör ont. Hon ser så ledsen ut. Det har blivit inflammerat för att hon har badat och blivit kall för mycket. :( Min lilla Badtokis. Förhoppningsvis går det över snart.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nå stackars Tovis! Man gör inget mot det då? Eller går det bara över själv? :P Du får vara hemma o ta hand om henne då :-)

2011-08-18 @ 10:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0