When the tears come streaming down your face, when you lose someone you can't replace.

Vissa dagar kan man verkligen inte förstå hur livet kan gå vidare utan dig?
Jag har en jobbig period just nu, eller inte jobbig...bara det att jag får grina lite extra mycket. Tror det är att vara på barn avdelning som påverkar mig lite extra mycket, även då jag inte direkt känner av det. Det går bra att vara på praktiken och så. Det är inga problem över det, men tror jag omedvetet påverkas mer än vad jag tror. Man påminns om hur jävla orättvis världen är när barn blir sjuka.

Sen idag råkades jag av ren slump när jag läste mina vanliga bloggar hamna på en minnesblogg: http://minneavtherese.blogg.se
Så har suttit och grinat nu i flera timmar till den. Man blir påmind om hur det är att förlora någon man älskar, en bästa vän, en familje/släkt medlem. Alldeles för tidigt i livet. Saknaden går inte att beskriva.

Man behöver grina av sig ibland...Tova mitt älskade hjärta är så söt och tröstar mig. Hon måste förstå när man är ledsen. Hon har förföljt mig när jag har gått nånstans och så hoppade hon upp i knät och pussade mig i ansiktet, haha fast hon tyckte nog också det var gott att slicka bort salta tårar ;P. Så gick jag och la mig i sängen en stund och då följde hon med och la sig och gossade med mig och det är inte ofta hon brukar vilja komma och gossa mitt på dagarna, är mest annars bara på morgonen hon har ro till att ligga och gossa. Annars brukar man få gå och hämta henne när man vill gossa! ;P Mitt älskade hjärta <3 Hon tar hand om mig och jag tar hand om henne :)

Sen tänker jag även på hur mycket alla betyder, hoppas ni vet det! <3


Tills vi möts igen! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du påverkas nog av allt omkring där utan att du är medveten om det. Det är hemskt att världen ska vara så orättvis :( ... <3

2011-04-28 @ 20:36:22
Postat av: Nea

Puss på dig hjärtat ! <3

2011-04-29 @ 23:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0