underbara sol

I morse när jag steg upp och såg hur soligt det var ute så blev det balkongen direkt! Låg där ute och solade i bikini och lyssnade på Rock Klassiker på hög volym, det är livet det! =D Var sååå jävla härligt! :)
Sen ringde Jenny så kom hon och Lukas förbi och hälsade på. Då spelade vi en snabbis Mario Kart innan vi begav oss ut på äventyr i solen istället :P Så då har vi varit och jyrat runt lite här och där :P Blev lite HM där jag fick shoppat lite granna =D Råkades bli 3 par shorts och ett linne ;o ;) Jag älskar ju shorts på sommaren och så fanns det ju så många fina så jag kunde inte hålla mig ;P Så blev det även att äta årets första mjukglass =) Riktigt gott!
Så nu är jag hemma och känner mig så trött efter dagens äventyr =P Så nu blir det att vara hemma och ta det lugnt resten av kvällen, ska väl försöka göra lite läxa eller nått :P Var riktigt kul med roligt besök, så det blev en bra ledig dag :)


Fin besök ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0