Påskhelgen

Har då spenderats hemma i Kalix :)) Har varit en riktigt bra helg. På Torsdag var jag väl mest hemma, hos mormor och morfar ett tag och sen for jag, Tina och Fredrix till Emma och Limpe och spelade lite Jeopardy och umgicks på kvällen :) På Fredan på dan fick jag vara med mina snygga tjejer =D Extra kul att träffa Karin som man tyvärr ser så sällan =) Sen så var det supergod påskmiddag med släkten hos mormor och morfar och på kvällen blev det lite supa med vänner :P På Lördan var man väl mest bakis och jävlig. På kvällen blev det iaf att se film hos Emma och Limpe några stycken :) På Söndan var jag och Emma på vårat ääääälskade Ikea!!! :D:D:D Hade kunnat köpa upp hela affären om man hade haft råd ;) Jag skulle bara köpa en hatthylla men det råkades bli ganska mycket mer..hade Presentkort på 900kr och då när jag handlade för över 1000kr så fick jag tillbaks en hundring! =D Så behövde bara betala typ 100kr själv för allt som egentligen kostade typ 1100 :D Då känns det jääävligt kul att handla allt! :D Presentkort på Ikea är ju alltid skitbra presenter att få. Bland annat så köpte jag världens mysigaste filt, och då är den verkligen det! Så den har jag gått runt med hela kvällen och nu sitter jag här inlindad i den, skitskön och gossig! Sen på kvällen for jag och sov hos mormor och morfar. Alltid lika lugnt och skönt att vara där. Så får man alltid skitgod mat och glass och allt möjligt =)

och igår fick vi skjuts hem hit till Umeå av Crilles pappa! :) Så himla snäll! Det var riktigt skönt att slippa åka buss, det är så himla jobbigt när man har så mycket grejer och Tovis och allt. Så då är det verkligen guld värt att få åka bil! =) Och hade vi inte fått skjuts så hade jag ju inte fått med mig alla Ikea grejer hit heller så då hade jag ju blivit lite ledsen :P

Så idag var det upp tidigt till praktiken igen. Kändes som att det var jättelänge sen man var där nu när jag har varit ledig långhelg. Och nu är jag redan inne på 3:dje veckan :O Det går så sjukt snabbt! Nåja det är bra, då är det snart sommarlov! =D

Måste lägga in lite bilder också så fort jag orkar :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0