Ops

igår hade jag och Crille visst "4-års dag" eller vad man säger :P det hade vi visst råkas glömma, såg det i almanackan idag =0 hehe..Jag som alltid annars brukar ha super bra koll på alla datum!!...
Det känns som längre än 4 år, känns som att vi alltid har känt varann :) <3

Annars i veckan nu sen jag kom hem hit till Umeå så har jag haft praktik och sen när jag har kommit hem därifrån så har jag gjort läxa, praktikuppgifterna...måste ju göra färdigt praktikuppgifterna jag har börjat med på den här praktikplatsen nu i veckan innan jag slutar där nu på Fredag :o Har iaf gjort klart ena uppgiften och skickade in den igår! WOHO! =D Fick t.o.m sitta och korta ner den för det skulle vara max 800 ord...fick tillslut ner det till typ 798 eller nå sånt :P Nåja det var ju den mindre uppgiften att skriva om, den jag har kvar är den större men jag har gjort ganska långt på den iaf, Så jag tycker jag är himla duktig =)

Känns jobbigt att gå från ena praktikplatsen till nästa..fast det kommer bli kul, men känns som att 1 vecka ledig därimellan hade suttit fint! ;) Nåja blir spännande med Barn 2 där jag börjar på Måndag :) Dock var det ju inte världens bästa schema jag fick...Jobbar 2 helger och dom veckorna jag jobbar helger jobbar jag 6 dar...vilket kommer kännas tungt...men blir skönt då dom andra 3 veckorna då jag bara jobbar 3 dag, men får inte ihop timmarna då så måste väl ändå jobba några mer dagar -_- Sen hade jag ju velat hem till Lilla Mys födelsedag också, men det kommer nog inte att gå :( blääh jag vill inte missa hennes födelsedag...nåja vi får väl se..

Så då idag var jag ju tvungen att baka så jag har nå gott fika att bjuda på imorrn på min praktikplats jag har nu :) Imorrn är näst sista dan och sista dan med min Sjuksköterskehandledare så tänkte bjuda på lite fika imorrn då :) Så nu har jag fått ont i magen när jag smakade liiiite för mycket av smeten och kakorna ;) Nåja gott blev det iaf! =)



<3

Så har vi våran söta älskade bejbi Tovis <3

Kommentarer
Postat av: ARG-EMMA

NU FÅR DU FAN TA O BLOGGA ASSÅÅÅH.... !!!!

2011-04-10 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0