Op

Idag var det en lika kul dag på praktiken! Fick vara med på Operation när dom skulle sätta in en port (En liten dosa man syr fast under huden så går en kateter från den in i en ven så kan man sticka nålar och ge läkemedlen och sånt i den). Jag tycker det är så kul och intressant att få vara med och se på operationer :) Allt i kroppen ser ju så himla coolt ut =P och så är ju allt dom kan göra så coolt också men riktig pillergöra :P Nu var det ju ingen stor operation men är ändå väldigt intressant att se :) Så nu har jag fått ont i ryggen efter att ha stått och sett på det med tunga blykläder på mig! Fattar inte hur dom orkar stå och operera hela dagarna =o Då fick jag ju också ha på mig dom där blåa snygga operationskläderna ;)

Sen efter det så slutade jag typ :P Så då for jag på stan en snabbis och sen bar det iväg hit hem till Kalix där jag är nu. Så nu blir det att ränna runt och hitta på roliga saker med vänner, familjen och släkten hela helgen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0