Ledig

Fredag, enda dagen på veckan som jag egentligen var ledig på :) Fast nu var jag ju hemma Tisdag också :P Skönt att få sova hur länge man vill! :)) Har väl inte gjort så mycket idag...varit ute och gott och annars mest suttis vid datorn. Synd att det inte var sol idag, hade ju velat ligga ute på balkongen och solat när man väl är ledig och har chans till det! Nåja det hinns väl..ska väl kanske försöka göra klart lite läxa eller nått idag då.

Så gör vi en lista :P
Favoritcafé: Lyktan när det gäller fika (Chokladboll) och Myggan för Baugetter ;) Lyktans chokladbollar är ju dom godaste som finns!!! :D Här i Umeå är alla cafén så jääävla dyra, typ 30kr för en chokladboll och då är dom flesta torra och inte så goda :/
Favorittidning: hmm läser typ aldrig tidningar :P Men skvallertidningar är väl kul att läsa på jobbet på luncherna :P
Bästa saken som händer i sommar: Att få vara hemma och i Piteå och förhoppningsvis bada och göra en massa roliga saker! :D Sen så alla konserter, Iron maiden och Sonisphere...Ska bli spännande att få se Göteborg. Jag som "typ" aldrig varit där (var där nån gång när jag var liten men minns inte så mycket), då blir det väl shopping och Liseberg säkert också :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Min korta "jeansaktiga" tröja gillar jag mycket! :) Sen finns det ju en massa andra fina plagg också ;) Vill beställa lite från HM också :D
Längd: 169
Byter gärna garderob med: haha kan jag nog inte svara på, ingen aning!
Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa ;)
I sommar kommer jag att gå klädd i: Jeans shorts älskar jag på sommaren och nå fina linnen till. Blir väl en massa blandat :P
Men absolut inte i: gaah jag vet inte, jeans har jag ju inte använt på typ 2 år...haha inte sen legginsarna kom ;)
Byxa eller kjol: hmm vet inte, min jeanskjol gillar jag ju på sommaren men annars byxa.
Sminktips till allmänheten: haha inte vet jag, id mineralpuder!! :))
Senast utlästa bok: Tror det var Becca Fitzpatrick-Crescendo. Den var bra! :)
Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt tycker jag mitt sovrum är ;) Fast ganska ofta kan det vara rätt stökigt :o
Mig själv med tre ord: Snäll, lat, Godisälskare ;)
Jag tränar: Träning är överskattat! ;) Nää jag promenerar rätt mycket nu. Jag och Crille går "powerwalk" typ varje dag och sen blir det ju ut med hunden då och då varje dag. + cykling till och från Sjukhuset dom dagar jag har praktik.
Jag ville bli när jag var liten: Sångare! ;) hahahaha
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: hmm lite blandat. Hade en dålig start på dagen men nu är det väl lite bättre. Så är väl ändå rätt glad.
Är det nåt du absolut inte äter: Potatisburgare!
Kläder just nu: Mjukiskläder, mjukisbyxor och In flames tröja :P
Vad sa du senast: Hmm...frågade nog Crille om hjälp med att beskriva mig själv med 3 ord...men fick inget svar -_-
Fisk eller badkruka: Jag är snabb att hoppa i vattnet men börjar lätt frysa och vill gå upp ganska fort om jag inte är igång och rör mig och simmar runt en massa vill säga...men jag är då ingen badkruka så jag säger väl fisk då! :)
Hur många kuddar sover du med: 2.
Spelar du nåt instrument: nä det kan jag väl inte säga.
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det :O Jag är trött hela tiden, både kväll och morgon! Fast är ganska bra på att stå emot kvällströttheten när jag vill, så måste väl ändå säga kvällsmänniska då. Men nu när jag har praktik och stiger upp så tidigt så kan jag ibland gå och sova jätte tidigt. och vissa mornar kan det gå bra att stiga upp medans det vissa andra är en ren plåga! Så det är lite blandat.
Sparare eller slösare: Jag är duktig på att spara det jag vill och resten är jag väldigt duktig på att slösa upp och fort går det ;)
Bästa film: Moulin Rouge, Dagboken, Gladiator. Dom kan man ju se tusen gånger om!
Tror du på mirakel: Ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-4.
Bio eller promenad: Bio! ;) Promenad gör jag nog ofta som det är!
Är du kittlig: Ja...men jag är så jääävla envis så oftast är jag jävligt bra och kan stå emot när Crille kittlar mig om jag vill! Fast bland så går det ju bara inte! Så jag är kittlig, men det är en hemlis ;) Jag säger alltid till Crille att jag inte är det! :D haha
Snarkar du? Nä men jag kan prata en hel del! ;)
Stjärntecken? Skorpion.
Rädd för insekter? njää inte så värst.
Äckligaste insekten: Äckliga malar! haha
Största svaghet: jag vet inte...att jag är så jävla mesig och börjar grina jättelätt om man typ bråkar eller nått. Så då känner man sig som världens mes som börjar grina och så är det kanske inte ens nått allvarligt.
Det här är jag bra på: Allt, utom att diska! ;) hahaha
Bästa bok? gaah det kan jag inte välja. Läser bara bra böcker, så alla är bra! ;)
Vad vill du jobba som? Sjuksköterska som jag håller på att utbilda mig som :) Sen vill jag nog vidareutbilda mig också men vet inte riktigt till vad, tycker dom flesta vidareutbildningarna är lockande! Vill bli allt! :D Då vet jag iaf att jag har valt rätt yrke då jag tycker allt verkar så intressant och kul! =)
Chips, morötter eller godis? Godis såklart! =D
Pizza eller hamburgare? Usch är faktisk less båda dom och vill inte äta det så ofta! Så jag väljer inget av dom :P
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jaa, har navelpiercing och tatuering bakom örat :) I Framtiden blir det nog nån mer tatuering också :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Måste väl ta stökigt, men när jag ska få besök då städar jag oftast! :)
Gungar du på stolen? Nja, ibland kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger! Jag gör allt med höger, vänster suger :P
Gillar du att sjunga? Ja jag älskar att sjunga, fast jag är inte bra på det! :)
Anser du att du är stark? haha nä.
Använder du knark? Nej förfan.
Kaffe, te eller inget? Båda, men mest te.
Har du en besatthet? nää.

Kommentarer
Postat av: Fredrix

KAFFE!!!!!

2011-04-16 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0