If you see me walking down the street

usch idag har jag rört mig alldeles för mycket, haha. Först cykla till och från praktiken, sen direkt jag kom hem därifrån så gick jag, Crille och Tovis på långprommis i snabbt tempo..det var riktigt härligt i solen. Så då var vi bara hem en snabbis och drack och så och sen fortsatte vi och gick till Linda och hälsade på och nu har vi nyss kommit hem. Så har jag dessutom fått skavsår :( Så nu efter allt detta gåande så är mina ben heelt slut, känns som att jag inte har gjort annat än att varit ute och gått idag! :P

Hos Linda blev vi bjudna på hemmagjord köttfärslimpa :) Riktigt gott, tyvärr hade jag och Crille hunnit köpa Baugetter från ica som vi åt ett tag innan så vi var inte så där jättehungriga till middan. Sen gjorde vi (jag) chokladmuffins som vi åt till efterrätt :) Så sen var vi då helt proppmätta :P

Nu sitter jag här och hickar...jag hatar hicka!! Jag hickar skithögt och oftast gör det ont!!! och när jag väl har börjat hicka nåndag så återkommer hickan flera gånger under samma dag -_- blääh

Nu måste jag hoppa in och ta en låång varm dusch! Det är då nått jag älskar, helst hade man ju velat ha ett badkar men...Måste få upp värmen i kroppen, blev så kall nu när vi gick hem från Linda, var alldeles för dåligt klädd! Det var ju så himla varmt när vi gick dit så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0