Hockey

Åååh vad kul det var att vara i coop arena och se Luleås match igår!! Tyvärr så förlorade dom :( Meeen förfan vilken jääävla härlig stämning det var!!! :D:D:D:D:D Och matchen var ju såå grymt jääävla spännande! Sen har ju Luleå gjort en skitbra säsong, så var ändå kul att få vara där och stå och tacka av dom sen efter matchen...fast helst hade vi ju velat att dom skulle ha vunnit. Sen så eftersom dom har säsongsbokade platser som vi fick ta så hade vi ju skitbra platser! Så fick vi även Gratis kaffe och Wienerbröd som var jättegott och en stor skitmysig tröja som blir en skitbra sovtröja! :) Tovis fick vara med sin farfar och åka båt när vi var och såg Hockey =)

Sen efter matchen och efter att vi hade hämtat älsklingen Tovis så blev det att fortsätta köra hem till Kalix! :) Så nu är man hemma här igen, lika härligt som alltid :D Så sen när jag skulle gå och sova så gick jag och trängde ner mig i sängen med Tinis som redan låg och sov, så sen när hon vaknade så var jag där :D hahaha...Fast har för mig att jag har pratat en massa med henne i sömnen inatt också...får fråga henne om det sen ;P

Nu ganska snart blir det iaf att fara på kalas till lilla Max som fyller 1år! :) Sen får man väl se vad man hittar på resten av dan :) Blir väl kanske att fara och ränna runt till alla man känner..eller så gör man det imorrn, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0