Hjärndöd

jaa det blev oplanerad utgång igår :P Hade inte alls tänkt fara ut...for och hängde med Nea och Jenny och några andra och bowlade lite :) Jag hade ju planerat att rädda upp Neas poäng, men jag var då lika jävla dålig :P haha så vi fetförlorade båda omgångarna...tog oss typ till 150poäng i samanlagda och då hann vi köra 2 omgångar -_- ...då blev det ju iaf att köpa lite dricka där och då blev jag och Nea blev så sugna på att gå ut =P Så då for vi till Carita på förfest och sedan blev det utgång :) haha och det var roligt :D Hände en del tokigheter, haha ;) Sen så sov jag då över hos Nea =) Sen idag har vi båda varit rätt hjärndöda...man har inte orkat göra så mycket...Så då sen när vi hade vaknat (När Crille ringde och väckte oss) så kom Crille och hämtade oss så for vi hem till mig och åt. Vi köpte Frasse mat, och efteråt kom vi på och undrade varför vi inte hade köpt på 11:ans istället?!?!?! Frassematen var inge god :( haha men vi var så¨tröga så ingen av oss hade ju alls tänkt på 11:ans..Sen har vi mest legat på soffan och glott tv...så tyckte Crille det var så kul när vi var så tröga så han ville att vi skulle spela Jeopardy..haha så vi gjorde det och jag vann då iaf!!! ;)

Nu har vi äntligen börjat vakna till liv igen och orkat göra sig i ordning
Ikväll blir det att fara hem till Fredrix och busa lite! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0