Hemmasittare

blääh jag skippade praktiken idag :( Började må illa efter jag hade ätit lunch så jag ides inte fara..började tänka det värsta ifall det skulle vara magsjuka eller nå sånt, och hade ju inte varit så kul om jag hade farit dit och smittat alla med magsjuka det första man gör :P Och barn som så lätt blir uttorkade vill man ju verkligen inte smitta. Nåja som tur var så var det ingen magsjuka, nu mår jag då bättre igen :) Så nu känns det bara fjånigt att jag inte for...det berodde nog på att jag hade ätit för dålig frukost och så hade jag och Crille varit ut på långprommis innan frukosten...och jag är inte så bra på att överleva utan mat nån längre tid, om jag äter för dåligt börjar jag ganska ofta må illa.

Så nu har jag istället legat hemma och kollat på Desperate Housewifes större delen av dan :P Har sett ikapp en massa avsnitt jag missat :)
Hehe och nu när jag är hemma så hinner jag iaf fara förbi på kalas hos Ida som fyller år idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0