Drömmarnas värld

Inatt drömde jag en massa, bland annat en dröm jag har drömt tidigare också. Det är så skumt att man kan drömma samma dröm flera gånger ibland :o Då känns det som att det betyder nått? :P Drömmen handlar iaf om att vi människor går in i nått sorts slott/gruva eller nått sånt där vi ska gömma oss för nå slags onaturliga monster som jagar oss. Dom vill ha tillbaka någonting vi har snott av dom och om vi inte ger tillbaka den här saken så kommer dom döda oss. Så vi tänker ge tillbaka den men då är det nått pucko som vägrar ge dom saken för han tror att vi är säkra i vårat slott/gruva. Sen minns jag bara att vi är rädda då för dom kommer att komma och döda oss.
Det är lite Sagan om Ringen vibbar från vårat slott/gruva eller vad det nu är, det är ungefär som när dom är nere i den där gruvan och blir jagade av eldmonstret och Gandalf typ faller ner och "dör".

Sedan minns jag även att jag drömde att jag och Emma var ute och cyklade på isen??? Så var det helt slaskigt och min cykel sjunk ner så jag var rädd att jag skulle fara genom isen och drunkna så jag fick rulla runt där bland isen och försökte ta mig upp medans Emma cyklade runt där som nå pucko =D haha

Även när jag var liten hade jag en dröm jag drömde flera gånger...den handlade om att jag var i "jättelandet" (Typ jack och bönskälken) i ett jättehus där jag sprang runt och gömde mig för jättarna som bodde där och försökte undvika att dom skulle trampa ihjäl mig :P

Tycker bara det är coolt att man kan drömma samma dröm flera gånger :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0