Yesterday is over, It's a different day

Idag var våra föreläsningar ganska så värdelösa, så jag och Ida råkades fara till stan som vanligt ;) Sen låg vi ute i solen och solade/sov i typ en timma, jävligt skönt! :) Sen har jag hunnit sitta och spela lite kortspel med några andra klasskompisar också så det blev iaf en väldigt trevlig skoldag :)
Sen har jag fått mitt överkast till sängen så nu har jag verkligen ett jättefint sovrum ;) Så därför bombarderar jag bloggen med ännu mer bilder på det ;) Mohihiihihihihi

Annars ikväll så ska jag och Linda försöka ha pluggkväll :) Fan vad jag har varit duktig på att plugga nu, det är inte ofta :P

Just nu är jag själv hemma med dom 2 små sötbejbihundarna :) Dom andra töntarna är och leker biffar på gymmet ;) Så då får vi ha tjejmys! ;> Tova och Ronja har legat och gosat med varandra, dom är så söta! :) <3




Sovrummet med mitt fina nya överkast ;) Såg dock nyss på bilden att det visst skulle behöva strykas :D haha får fixas när jag orkar :P DÅ ska jag bara beställa en filt att ha på sängen också :) och så har jag beställt en matta som är på väg :) Så måste jag fixa upp mina tavlor också! =)



Sötbarnen när dom ligger och gosar med varandra! :) <3


Coolingar 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0