Vinkväll

Igår hade jag och Ida tjej/vinkväll :) Det slutade väl ungefär som det brukar sluta för mig och Ida, haha bara något lugnare då men ;) Så idag tog vi oss lite sovmorgon :P och ikväll är det grillkväll med nollorna som gäller :) Det kommer nog bli riktigt kul, var ju jättekul förra året iaf! ;) Och som tur är så är jag ledig imorrn så då får jag sooova! :) Nu har jag fått en massa fina kort jag hade beställt :) Och jag ska beställa ännu mera ;P Har även beställt en jättefin förstoring på Tovis som jag borde få någon dag :) Och ett överkast till sängen :) hihihi
Sen har jag även köpt min andra skolbok! :D haha tänkte om jag snittar och köper 1/år kanske blir bra! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0