Tovis <3

Igår var jag jätteduktig och var tvungen att lämna blod! :D Jag har inbillat mig att det skulle göra jätte ont och hoppats att jag nästan aldrig skulle behöva göra det ^^, Men det gick ju hur bra som helst :) Hon som stack var skitduktig och snabb, jag vet ju själv hur man sitter där och känner efter kärl rätt länge, hon kände knappt på armen vad jag märkte hon bara stack in nålen och träffade direkt :P Det är väl erfarenheten man får av att sitta och sticka folk i armarna hela dagarna :P Kul är det faktisk ;) Så jag hann ju inte alls med iaf :P Det var nog lika bra ;P

Imorrn ska jag mest troligt fara hem till Kalix och vara där över helgen :) Niclas och Mormor fyller ju år i helgen och man vill ju alltid gärna vara med på alla kalas då släkten är samlad :) Och så får jag äta tårta ;) Kommer ju då få sakna min lilla Bejbis då istället, men blir ju bara Lördagen då jag inte får se henne så jag överlever nog :P

Jag och Tovis har suttit och sett på ett filmklipp från typ första dan hon kom hem hit :) Lilla pluttan<3 Så då började jag kolla på alla bilder från när hon var liten och hur hon har växt =) Därför lägger jag in en massa bilder på henne från när hon var bejbis till idag :)

Vilma och Tova när dom var så pluttar! <3 Dom ligger och gosar, Vilma är den översta och Tova underst :)

Tova när hon just börjat öppna ögonen

Just börjat stappla fram :D Sötungen <3

Börja sitta som en liten knöl :D

I början när hon kom hem hit till Umeå :)

Hennes korg var ganska stor då ;)

Första gången hon träffade Ronja :)


Ute och busar i snön


Bus ;>

Lite större :)

Snutten

cp bus :D

I sommar :)

Nu :)


Första kortet på när jag håller henne :)

och det senast när jag håller henne :D Plutten ^^,

En hund är verkligen som en liten bejbi, dom betyder så otroligt mycket och ger så enormt mycket glädje! Tova mitt älskade hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0