The stars came falling on our heads

Igår var det vinbrännboll med klassen och våra nollor :) Det var riktigt kul ;> Vi faddrar var lite elaka och fuskade ganska mycket när vi spelade mot våra stackars nollor ;) haha :D Så jyrade vi på en massa ;) Så hade vi ju typ 80liter gratis vin att dricka upp! ;) haha.. och jag blir alltid så jäävla bakis av vin, så mådde inte så bra idag. Ändå tvingade jag mig till skolan eftersom vi hade nått obligatoriskt grejs =P Som tur var så började jag inte förrän kl 13 men jag mådde ganska dåligt då ännu :P Läraren frågade om jag var sjuk så det förklarar väl en del hur jag måste ha sett ut, Haha! xP

Annars har det väl inte hänt så mycket vettigt :P Imorrn ska Rickard komma hit och hälsa på över helgen :) Det blir skoj =)
Ikväll ska jag då bara vara hemma och ta det lugnt! Ska försöka få lite läxa bortgjort nu...

Kommentarer
Postat av: LuuH

HHAHA, Fyllesjuk!

2010-09-09 @ 20:22:48
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0