Somethings wrong

Det är något fel på mig. Sen jag kom hit till Umeå har jag typ vaknad vid 7, 8, 9 tiden varje dag!!! T.om. när jag är bakis! Så har jag vaknat så där tidigt och varit jättepigg, jag som alltid brukar kunna sova hela dagarna och vara jättetrött. Har inte varit morgonpigg på typ 9år :P haha nåja det är bra att vara morgonpigg så jag får väl hoppas det håller i sig :) Det kanske beror på alla vita nya sovrumsgrejer att jag blir så pigg när det är så ljust i sovrummet eller vad det nu beror på :P Ska förresten lägga upp bilder på mitt nya sovrum :) Gör det senare idag :P

Igår var det grillning vid nydalasjön med klassen och våra nollor ;) Det var jättetrevligt som förväntat! =) Som tur var hade en tjej i klassen med sig pinnbröd vi fick smaka ;) Det är ju så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0