Something ain't right

Nu börjar jag bli bättre från min förkylning. Är inte så där helt frisk ännu, men snart :) Men då har Crille blivit värre istället :P Tovis är ännu röd i örat. Det blev bättre igår när jag tvättade det men idag såg det lika hemskt ut igen. Så nu har jag tvättat igen så det ser bättre ut. Knäppte en bild på det och skickade till Crilles mamma som tyckte vi skulle fara till veterinären med henne. Så får fortsätta tvätta och har det inte blivit bättre tills på måndag så får vi fara till veterinären då. Min stackars lilla bejbis som också får vara sjuk :( Det är tur att vi har Crilles föräldrar som vi kan fråga om allt när det är nått man funderar över med Tova :) Dom har ju koll på så gott som allt när det gäller hundar så :)

Känns stressigt nu när jag har missat praktikdagar. Det har redan gått 1 vecka och jag har bara hunnit vara där 2 dagar. Men men jag hinner ju iaf...
Sen så nu ikväll fick jag ett städryck så nu har jag städat typ hela lägenheten :) Så nu är det rent och fint hära :)

Ikväll ska jag och Crille kanske se Robin Hood :) Hade ju väldigt gärna vilja vara på hårdrockskväll på NH idag men så frisk så att jag orkar det är jag inte riktigt ännu, tyvärr.

Sen så var Emmas mamma Lena jättesnäll och hade gjort en stor gryta köttsoppa så vi fick en massa av dom :D Jag och Crille kommer nog inte ens hinna äta upp allt det vi fick innan det blir dåligt :P Så då har vi mat iaf :) Sen så sa Emma att vi skulle få komma till dom imorrn och äta paltrester :D Så det är ju bra nu när jag och Crille är sjuka och inte orkar laga nån middag :P Nu ska jag gå över till dom kära grannarna ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0