Skogsutflykt

Steg upp idag kl 07 och gjorde mig färdig för att fara till skolan. När jag väl skulle fara så hittade jag inte mina nycklar med cykelnyckeln på. Så jag letade och letade och tillslut blev jag less och gav upp. Eftersom vi bara hade 2,5 timmars skoldag och jag hade missat halva första föreläsningen så ides jag inte fara till skolan alls. Men då var jag ju redan pigg och vaken, och så hade jag väckt Crille för att fråga om han hade sett mina nycklar. Så då låg vi och kollade på Voice till 9 :) Då steg vi upp och tog och storstädade hela lägenheten. Så väldigt skönt att ha fått det gjort :) Och då när vi stäadade så hittade vi som tur var mina nyklar, som låg under en av Crilles tröjor...Sen när vi var färdiga med det så gick jag och väckte Emma och sa att vi skulle gå ut på promenad :) Så vi tog med oss varm oboy och kex och gick till en jättefin grillplats vid nydala där vi satt och fikade :) Barnen hade jätteroligt och sprang runt och busade :) Så var Tovis i och badade lite :) Ronja var också lite badsugen sen, hon ville bada med ankorna ;) haha Sen på hemvägen gick vi på mysiga skogsstigar :) Så vi var ute på våran utflykt typ 1,5-2timmar :) Det var riktigt härligt och skönt ute. Nu känner jag mig däremot helt trött efter denna produktiva morgon :P Och nu måste jag försöka göra läxan som jag aldrig fick gjort igår :P Sen kanske det blir en powernap så jag orkar vara uppe längre än till 9 ikväll! haha :P Så ikväll kommer ju Rickard hit och hälsar på! :) Alltid lika kul med besökare! =)
och den här veckan känns det som att jag har varit riktigt duktig och ätit lite godis! Därför måste jag ju ta ikapp det ikväll ;) Hahah så ikväll ska jag äta en massa gödda och bara vara hemma och slöa! ;)


En groda Emma dödade ;>


Kinabron :P



Bejbisarna <3


Där vi satt och fikade :) Vi satt på den röda filten som syns lite vid flaggstången :P



Ronja som aldrig brukar vilja bada, ville iaf fara i och bada med ankorna :)


Tova satt och spanade på dom :) Hon hade nog helst viljat jaga dom :P


Skogsstigar på vägen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0