Raining blood

Har fått vara hemma från praktiken idag, tyvärr :( Har blött näsblod typ 5-6 gånger idag :( Är när man är sjuk och så blöder man 1 gång och sen började det typ blöda igen så fort man nyser. Så nu är jag jävligt less på det.
Sen har min stackars bejbis kanske också blivit sjuk :( Upptäckte idag att hon var helt röd och geggig i ena örat och det luktade illa. Så antingen är det väl bara något sår hon har fått i det örat eller om hon har fått öroninflammation. Har iaf köpt sköljmedel till hennes öron nu så får jag hoppas det blir bättre. Mammas lilla älskling <3
Så nu är vi alla här hemma hos oss bara sjuka :( Crille är också lite snorig och så.

Har mest legat i sängen och soffan och läst idag, mådde bättre på dagen, det är nu på kvällen och mornarna det är värst. Så blev vi bjudna över till Emma och dom på fika =) Dom hade bakat så mycket gott! Bullar, Lenas goda muffins och chokladbollar hade dom bakat idag :) Så hade Emma även lite after 8 till mig ;) Sen var jag även där och såg på Idol med dom :) Så det är ju alltid kul med sällskap :)

Nu blir det att gå till sängen och läsa och sen sova :) Blir att vara hemma från praktiken imorrn med :(

Kommentarer
Postat av: LuuH

Åh nej, det låter som att lilla Tovi har öroninflammation :S Usch vad tråkigt att ni alla är sjuka ;/

2010-09-23 @ 22:45:17
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0