Pizzatime

Igår gjorde vi då hemmagjorda pizzor till middag :) Det blev riktigt gott! =) Jag gjorde en halva vanlig vesuvio och andra halvan med köttfärs och fläskfile på, den var svingod! :P Sen på kvällen spelade vi lite wii :)

Idag ska jag vara väldigt duktig och försöka plugga större delen av dagen, ska försöka att för en gångsskull börja plugga i tid så man slipper stressplugga och börja sista veckan före tentan! ;P

Annars känns det som att mitt liv är så stressigt just nu. Känns som att det är skola, städa och laga mat är det som tar upp typ hela dan. Skulle gärna vilja ha mer tid till att bara ta det lugnt och kunna ägna sig mer åt nöjen och fritid. Nog för att jag ändå är ganska taggad på skolan och tycker det är roligt just nu men det känns bara som att det tar upp all tid! Skulle vilja ha åtminstone 1 vecka ledigt då man bara skulle kunna fota, busa med Tova, läsa och bara ha tid med allt det roliga jag vill ha mer tid till! Men tyvärr går det ju inte att få just nu :P


Pizzan med fläskfile på, Skitgod! Mycket godare att göra egengjord pizza, jag är rätt less på köpespizza just nu :P

Min vanliga Vesuviohalva och andra halvan var Crilles specialpizza ;o)


Sötkompisarna Tova och Ronjis :)

Kommentarer
Postat av: Fredwix

Meen crille man friterar pommes och sätter på efteråt, sen ska man ha 5 liter orientdressing på eFFeS! =D

2010-09-06 @ 00:36:05
Postat av: Fia

Fredrix kan! :) Han dränkte Pizzan i dressingen sen när han hade den på tallriken :)

2010-09-06 @ 16:52:49
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0