Matvrak

haha jag är inne i ett matstim ;) Då jag tycker det är roligt att laga mat och göra lite nya grejer :P Det är inte ofta man känner så! :D Så igår bjöd jag och Crille, Emma, Limpe och Linda på middag :) Vi åt ost och skinkpaj och en jättegod efterrätt (se bild) :) Riktigt trevligt :) Sen efter middagen spelade vi och såg lite film och så :) Jag skippade nollningen för jag var så jävla trött, så det var skönt att bara ha en lugn hemmakväll =) När vi såg film vid halv 10 låg jag och slumrade redan då! haha ;o)

Sen idag har jag, Emma och Linda varit på stan och köpt lite smågrejjs :) Sen när vi kom hem därifrån gjorde jag mig en riktigt god "lunch" som tydligen var mer i middagstid ;o Jag trodde klockan var typ 14 och sen när jag hade gjort lunchen såg jag att den var 16.00 :P Så då var jag tvungen att äta upp lunchen :P Och vi som ska göra hemmagjord pizza idag och jag som nu har ätit mig mätt på min "lunch" ;P

Sen nästa helg så ska Rickard komma hit och hälsa på över helgen ;) Då har jag planerat in en till ny god maträtt att bjuda på så då måste jag nog också bjuda en massa andra också =) Men det är kul att bjuda på middagar, därför skulle jag verkligen behöva ett nytt och större matbord! :) Jag vill ha ett nytt men det är synd att det är så dyrt ;P

Det här blev verkligen ett matinlägg ;) Nu får jag bli kock! haha :D Nä nu ska jag gå och börja med Pizzadegen :D
Tingeling :*



Gårdagens efterrätt ;) Bestod av glass med lite grädde på med Melon, jordgubbar, hallon och blåbär =) Serverat i Melonskålar ;) riktigt sommrigt och gott! :)


Min goda "lunch" :) Egengjord milkshake, jordgubbar med mjölk och en god färsk macka ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad snygga bilder! :)

2010-09-05 @ 16:57:48
URL: http://aamandasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0