Läxkvällen går inte så bra, jag blev uttråkad så jag gör ett test jag snodde av Myran istället! =P

Heter? Sofia Sandberg
Har du en katt? Ja, Crille har en kisse som vi säger är våran för att hon älskar oss mest! Och hon är våran när vi är i Kalix med henne :)
När fyller du år? 7 November
Jag samlar på? Nja inget speciellt direkt. Har väl lite samlade konsertgrejer, typ biljetter, plektrum m.m.
Gröna eller röda äpplen? röda.
Ringer du någon när du är arg/ledsen? Ja, när man är arg måste man avreagera sig åt nån :P Kanske inte när jag är ledsen, bara ibland.
Vilken tid gick du upp idag? 7 :O
Har du sovit i din egna säng inatt? Jo

Har du sovit ensam inatt? Nej, har sovit med Tovis och Crille.

 

Har du strumpor på dig nu? Strumpbyxor.
Hur svarar du i telefon ? Hallå, eller med mitt namn när det ringer någon okänd eller när mormor och morfar ringer eftersom mormor har tjatat på mig att man ska svara med sitt namn :P haha.
Vad ska du göra ikväll ? Kvällen har ju typ redan varit. Och den har bestådd av att dricka te och äta mackor med Linda, försökt pluggat och gjort lite läxor :P Ska se nån film eller på tv resten av kvällen :)

 

Vad ska du göra imorgon? Jag har sån lyx att jag bara har 1h skola imorrn! Så jag ska soova länge, sen kanske göra läxa och sen något kul :) På kvällen kanske det blir att fara på nollning, på togafest :P Om jag orkar.
Var vill du bo när du blir stor? Hemma i Kalix, nära alla nära och kära! <3 I ett fint hus =)

 

Är det okej att gråta? Klart.
När grät du senast? Jag minns faktiskt inte.

 

Vilken årstid tycker du bäst om? Måste väl säga sommaren :) Men tycker om jul och vintern när det är mörkt och mysigt också, men man blir less kylan ganska fort =P

 

Laddar du ner musik och filmer från internet? Nepp, sånt får Crille sköta ;) Jag har all musik jag behöver och är det nått nytt så lyssnar jag bara på youtube/spotify. Om jag ska bränna en skiva (vilket är väldigt sällan) då kan jag ladda hem dom låtarna jag vill ha med :P

 

Skulle du göra om du vann en miljon? Först köpa grejer jag vill ha, kanske bjuda nån/några på en resa sen försöka spara resten tills man ska köpa hus och bil och sånt :)
Bär du glasögon eller linser? nejdå, jag har ju supersyn 8)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nää.
Blondin? Japp, har alltid varit :P Trivs väldigt bra som det! :)
Har du tatuering? Joo, en bakom örat =) Ett hjärta med lite krims krams :P

 

Vill du gifta dig? Ohja, jag ska ha en skitfin klänning ;)
Vill du ha barn? Ja det är klart =)

Solar du ofta? Ja på sommaren försöker man ju hinna vara ute och sola mycket :P I solarium, nej!
Är du bra på att laga mat? Jaa ;)

 

Gillar du att dansa? Ja på krogen älskar jag att dansa! :D Skulle vilja prova afrodans men är för lat! ;)
Hur vig är du? Haha inte så vig.
Vilken är din favoritglass? Magnum Classic! Alltid! =P Och mjukglass! ;)

 

Tror du på ett liv efter döden? Jepp.

 

Har du slagit någon? Haha ja när jag är arg och i sömnen…oftast stackars Crille som är offer ;)
Är du morgon eller kvällsmänniska? Ingenting, jag är alltid trött!
Vilken ögonfärg har du? Blå :)
Är du beroende av något? Nä det tycker jag inte.
Senaste låten du hörde? Eminem feat Rihanna-Love the way you lie.

Brukar du bädda sängen? Har typ aldrig gjort det förut men nu har jag ju just köpt ett jättefint nytt överkast så då är det dags att börja!! :P
Har du kysst någon under den senaste veckan? Jodå, Jag skulle kunna pussa på min Tova hela dagarna!! Crille får sig väl också några pussar då och då ;) Haha! :D

 

Vad var det senaste du sa? Det var ”Vad var det senaste du sa?” när jag läste frågan högt ;P
Vem kramade du senast? Tovis <3
Saknar du någon nu? Alltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0