Lägenheten :)

Här kommer lite uppdaterade bilder på min lägenhet, jag orkade inte lägga in dom igår så jag gör det idag istället :)
Det enda nya är väl egentligen mitt sovrum och lite annat småtjafs :)


Den nya sängramen och sängborden :) Jag har beställt ett jättefint överkast som ska komma på Måndag :) Ska även hänga upp en tavelram och lite annat på väggen där men måste låna Martins borr för det eftersom det är betongvägg :P


Min nya byrå, och en ny tavla på Tova <3

Lite fina saker jag har på byrån ;)


Mina gardiner och min fönsterlampa som jag älskar ;)


Knäppte lite bilder på mitt vardagsrum också bara för att ;) Tovis ville vara med på dom bilderna också ;)
Det är så mysigt nu när det börjat bli mörkt och man får tända ljus på kvällarna =)



Tova sötnosen låg och kollade på fotboll ;)


Mina vardagsrumsgardiner :) Dom är cerisa men såg väldigt mörka ut på bilden :P
Och mina fina "knubbig" lampor i fönstret :)


Mitt älskade vardagsrumsbord ;)


mina nya blommor, hoppas dom kommer överleva! ;P


och så en bild från köket, med en jättefin duk jag fick av mormor och morfar! :)


Och tillsist en bild på mina snygga ACDC horn ;>

Kommentarer
Postat av: Nea

Å gud så fint du har det snyggos!! :) och melon efterrätten ovan såg ju sjukt god ut!

2010-09-05 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0