Kalix

Har ju som sagt varit hemma i Kalix över helgen :) Det var lika härligt som det alltid är. Jag får alltid myskänsla när jag kommer till Kalix och vet att jag får träffa familjen och vara hemma och mysa med dom :) Dock så har jag väl inte hunnit vara med familjen så jätte mycket just den här helgen eftersom båda föräldrarna jobbade och små syskonen var på handbollscuper typ hela dagarna :P

På Fredag när vi kom till Kalix så for jag nästan direkt till Nea och kollade på hennes fina lägenhet och var med alla snygga tjejer som var där :) Skulle bara fara dit och umgås och träffa dom tills dom skulle gå ut och det slutade med att dom lyckades övertala mig så att jag också for ut med dom :P Men det var kul iaf :) Sen slutade det med att jag for och sov hos Nea också =)

På Lördagen var jag hemma på dan, hann vara på stan en sväng, var hos Danne på kalas då hans pappa Niclas fyllde år, var hos mormor och morfar och såg på hockey och senare på kvällen var vi några kompisar hemma hos oss och såg på film :)

Idag for jag till mormor och morfar direkt jag vaknade och fick god frukost som alltid ;) Sen har jag varit där och firat mormor och ätit tårta och fika :) Sen hann jag vara hemma en liten stund innan vi for tillbaks hit till Umeå :)

Var lika kul som alltid att vara hemma i Kalix och träffa familjen, släkten och vännerna <3 Det var så otroligt mysigt att vara hos mormor och morfar och se hockey med morfar och sitta och prata med mormor. Det är så himla mysigt att vara där, speciellt nu på kvällarna när det börjar bli mörkt och mormor har tänt så mycket fina ljus :) Så är det alltid så tyst och avkopplande att vara där :) Det är synd nu när man bor i Umeå och inte kan vara där oftare. Innan vi flyttade hit var jag och Crille nästan alltid där och såg på Luleåmatcherna med morfar, det saknar man lite grann.

Nåja nu är man tillbaks till Umeå och allvaret. Imorrn börjar min praktik. Det kommer bli jättekul och intressant att ha praktik, man lär sig ju så himla mycket då. Bara man får en bra handledare så :P Men samtidigt så känns det som att det kommer bli jättejobbigt. När man kommer hem från praktiken är jag alltid så trött, det är så mycket nytt man lär sig hela tiden. och då ska vi samtidigt ha ansvar över minst 2 patienter samtidigt som vi har uppgifter att göra. Så det känns som att det kommer bli stressigt och så himla mycket att göra. Men det kommer nog gå bra iaf.

Nu ikväll ska vi se på Resident Evil filmerna :) Ska se 1:an och 2:an om vi orkar, så ska vi se 3:an imorrn :) Sen blir det att gå och se den nya på 3D bio nån dag :) Det blir kul, den nya är säkert bra. Dom gamla är ju väldigt bra så =) Så är det ju extra kul att se på 3D :) hihi

Crille stressar mig så och vill börja se filmerna så jag orkar inte lägga in bilderna från Kalix nu så jag får lägga in dom imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0