I´m in loove..

Idag har jag och Emma varit på stan och köpt så sjuuuuuukt snygga kläder! Så nu kommer vi vara skitsnygga ;) och jag är så kär i alla min kläder och speciellt i mina nya skor, har på mig dom och varje gång jag går förbi min spegel i hallen så måste jag stanna upp ett tag och stå och beundra dom :D haha trodde inte man kunde bli så här kär i skor och kläder...Alla grejerna var mina och Emmas födelsedagspresenter åt oss själva ;) Så nu kommer jag ha på mig dom varje gång jag festar, det enda dåliga med dom är att jag blir ju så jävla lång med dom :P Så alla som ska vara med mig måste ha på sig klackiskor om dom inte ska se ut som pygmeer och jag som en jätte när vi är med varandra xP haha...


<3 Mina älskade nya skor och nya leggins :) Är en del av allt vi köpte ;)

Kommentarer
Postat av: tinis flinis!

ÅH VAD SNYGGA SKOR! var har du köpt dom ? man får ju ha samma när man bor så långt bort från varran!:)

2010-10-08 @ 14:33:55
Postat av: tinis flinis!

ÅH VAD SNYGGA SKOR! var har du köpt dom ? man får ju ha samma när man bor så långt bort från varran!:)

2010-10-08 @ 14:33:58
Postat av: tinis flinis!

ÅH VAD SNYGGA SKOR! var har du köpt dom ? man får ju ha samma när man bor så långt bort från varran!:)

2010-10-08 @ 14:34:03
Postat av: tinis flinis!

ÅH VAD SNYGGA SKOR! var har du köpt dom ? man får ju ha samma när man bor så långt bort från varran!:)

2010-10-08 @ 14:34:36
Postat av: Anonym

oj.. jag skickade ju bara en komentar... inte så många..

2010-10-08 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0