I´m a big big girl, in a big big world....

....HAHHA jag dör åt min egen rubrik :D Sitter här och skrattar och tänker på emma och sjunger den där gamla låten för mig själv :D Emma vet varför :P

Idag har jag röstat, gud vad duktig och vuxen jag känner mig då :D haha

Vid 5tiden bär det iväg till Kalix :) Ikväll blir det kanske att hinna träffa en massa söta vänner, imorrn blir det att göra nått och vara hos Danne bland annat :P Lördag till Söndag blir det nog att sova hos mormor och morfar och på Söndag fyller mormor år så då blir det att äta tårta och vara där och fira henne lite innan det bär iväg tillbaks till Umeå. Så så kommer nog min helg se ut :) Kommer nog inte sitta vid datorn så mycket när jag är i Kalix :P

Jag får dåligt samvete när jag inte kan ta med min bejbi <3 Hon brukar väldigt ofta sitta i soffan och kolla ut genom fönstret och då ser hon så sorgsen ut. Då tänker jag att hon sitter och håller utkik efter Donna och Vilma för att hon saknar dom så. Så jag vill ju så gärna kunna ta med henne varje gång jag far hem så att hon får träffa dom ofta! Därför skulle jag behöva en bil! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

JAHAJA.. gör du narr av mig nu eller??! ;) Eller tycker du möjligtvis bara att jag var så jäääkla bra??!? :D

2010-09-18 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0