Hangover

Usch idag har jag varit förjävla bakis hela dagen, är det ännu. Har mått illa och knappt kunnat äta på hela dagen, varit trött och för det mesta legat på soffan och nött serier. Tvingade mig att fara på kalas till Martin en sväng också :) Vi grattade han lite i efterskott eftersom alla har haft så fullt upp med nollning hela tiden och för att Linda var sjuk  när han egentligen fyllde år :) Nu ska jag gå och lägga mig på soffan igen och äta godis och se Mamma Mia och säkert somna där också :)
Det var en kul kväll igår iaf :) Det var på efterfesten det spårade för min del :P Blev lite wiskey shots och annat äckligt :P
Får hoppas jag mår bättre imorrn iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0