Cut of my hair

Idag har jag varit ledig :) Det behövdes :P Men imorrn börjar allvaret igen, det blir skoj :) Emma drog med mig på stan idag så då passade jag på att även fara till frisören och klippte mig :P Blev dock inte så jättenöjd eftersom hon inte klippte upp håret typ nått fast jag sa 2 gånger att jag ville de...men men så det blev inte så jätte stor skillnad än innan mest bara topparna som blev tagna. Men det är ju alltid skönt när man får nyklippt och fräscht hår :) Så blev det ju även köpte lite grejer :P Köpte bl.a. ett nytt sällskapsspel: "Med vilda gester". Så det måste prövas imorrn =)

Sen så ikväll har jag, Emma, Crille och Limpe hyrt bastun så har vi bastat och så har jag och Emma haft lite spa med ansiktsmasker och sånt :) Sen efter det hade vi det mysigt framför teven och åt goda kex med ost och vindruvor, jordgubbar och päron :) Så det var riktigt gott! :) Och trevligt såklart ;)

Nu blir det sängen, 20 över 5 ringer väckaren imorrn....


Jag nyklippt :P


Mina otroligt snygga leggins jag köpte idag :D Syns nog inte ens på bilden hur snygga dom är i verkligheten. Jag är lite kär i dom ;)


Snygga med våra ansiktsmaskar ;>


Mys ;)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Åh så mojsigt vi alltid har ;D hihih ..

2010-09-28 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0