work work...

den här veckan har det varit extremt svårt att ta sig upp till jobbet på mornarna och efteråt är jag lika trött. Har verkligen ingen ork till att ta tag i och göra färdigt vfu-uppgiften...

Måste jobba imorrn också och ta igen 1 av dagarna då jag var sjuk. Min handledare verkade inte bry sig om det men då har vi en "klinisk lärare" som också är med och bestämmer och hon verkade himla petnoga så hon tyckte jag var tvungen att ta igen en dag. Känns ganska värdelöst nu när vi redan har fått slutbedömningen och allt. och så vill jag ju hem till Kalix till min älskling Tova så fort som möjligt och slippa tvinga sig upp så jävulskt tidigt. så då blev det alltså inte att fara till Kalix idag men imorrn blir det att fara så fort jag slutar jobba :P Ska fråga om jag får sluta lite tidigare också så :)

måste ju göra om min blogg väldigt snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0